کولر آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V

  •  ابعاد: 63.5*52.5 و ارتفاع 91.5 سانتی متر
  •  برای مساحت 50 تا 70 متر مربع ( براساس شرایط )
  •  دارای قدرت موتور 100 وات

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

در انبار موجود نیست

28
710×650×990
900
  • کولر آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V

    کولر آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V با مجهز شدن به سیستم توزیع آب متناسب ، باعث شده تا به بهترین شکل آب را در بین پوشال پخش کند که در انواع مشابه خود بی نظیر است و عالی ترین بازدهی و راندمان کاری را داشته باشد . علاوه بر این ، کولر آبی برفاب با استفاده از نشانگر میزان آب توانسته تا زمان کمبود آّب را به کاربران اخطار دهد بدین ترتیب از بی آبی ، دستگاه در امان باشد بدین ترتیب باعث جلب رضایت مشتریان گرامی می شود و می تواند رفاه حال مخاطبان را به همراه بیاورد .

    خرید زیر قیمت کولر آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V

    ویژگی های کولر آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V 

    • سیستم توزیع آب کولر آبی پرتابل برفاب ، آب را یصورت یکنواخت روی پوشال ها پخش می کند و این امر باعث می شود باد خنک بصورت یکنواخت در فضای منزل پخش شود.
    • نشانگر میزان آب این امکان را می دهد تا مصرف کننده از حجم آب باقی مانده درون مخزن کولر آبی مطلع شود.
    • مخزن آب کولر آبی پرتابل ، از مواد پلاستیکی همراه با الیاف مقاوم و با طول عمر بالا ساخته شده است.
    • کولرهای آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V دارای کلیدهای مستقل می باشند که به کمک آنها می توان حالت های مختلف عملکرد آنها را مطابق میل مصرف کننده تنظیم نمود.
    • این کولرها دارای یک شناور تنظیم سطح آب هستند که قابلیت اتصال به شیلنگ آب را دارند ، این کار باعث می شود تا مصرف کننده بصورت دستی اقدام به پر کردن مخزن آب کولر نکند و این عمل به صورت خودکار انجام شود.

    نکات ایمنی نصب و نگهداری کولر آبی پرتابل برفاب

    • حتما کولر آب پرتابل را پشت به در یا پنجره قرار دهید تا هوای تازه به راحتی وارد آن شود.
    • کولر آبی پرتابل برفاب باید حداقل 10 سانتی متر با دیوار و هر مانع دیگری که باعث جلوگیری ورود هوای تازه به آن می شود ، فاصله داشته باشد.
    • کولرهای فوق باید طوری در محل استفاده قرار داده شوند که کاملا تراز باشند ، ضمنا می توانید، ابتدا کولر را  روی پایه چرخ دار قرار دهید و سپس آن را تراز نمایید.
    • قبل از هر گونه سرویس و حتی برای باز کردن درهای کولر ، از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید و حتی المقدور ، دوشاخه را از پریز بکشید.
    • با اینکه بدنه کولر از بهترین مواد پلاستیکی مقاوم شاخته شه است ، اما برای پاک کردن آن به هیچ عنوان از الکل، تینر یا مواد شیمیایی دیگر  استفاده نکنید ، این کار باعث از بین رفتن شفافیت سطح بدنه می شود.

    گارانتی و کولر آبی پرتابل برفاب 

    کولر آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V، از زمان نصب و راه اندازی ، دارای 24 ماه گارانتی می باشند.

    توجه داشته باشید پس از خرید زیر قیمت و بدون واسطه کولر آبی برفاب ، بهتر است نصب و راه اندازی محصول خریداری شده خود را به سرویس کاران شرکت برفاب محول کنید.

    خرید کولر آبی پرتابل برفاب مدل BF3-V به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند برفاب در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و فروش بی واسطه کولر آبی ، صدور پیش فاکتور به همراه لیست قیمت کولر آبی و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi