فن کوئل سقفی توکار هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA

  • توزیع چندگانه
  • 18 ماه گارانتی
  • طراحی فوق کم صدا
  • دهانه ورودی دستگاه : 1125

ارسال به سراسر ایران
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
مشاوره رایگان تلفنی : 09120860239
قیمت ارائه شده در ناب تهویه به روز می باشد.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل تماس حاصل فرمایید.

185,000,000 ریال

5 قلم

31
1
220
1440
230×466×1370
13.09
7.8/7.1/5.5
50/48/46
1360/1115/680
16
3.4
3.4
سقفی تو کار
1
134
1
3
  • فن کوئل سقفی توکار هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA

    فن کوئل سقفی توکار کانالی هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA دارای حجم و ابعاد بسیار کمی می باشند بنابراین در سقف هایی که ارتفاع کمی دارند براحتی می توان از این سری سیستم های تهویه مطبوع بهره مند شد. برای کنترل و تنظیم دور فن در ظرفیت های بالا ، می توان با نصب ترموستات برنامه ریزی دستگاه و دمای مورد نظر دستگاه را کنترل نمود. همچنین فن کویل سقفی برند هایسنس به جهت فراهم آوردن هوایی تمیز و عاری از گرد و غبار درون بدنه و قبل از دریچه های خروجی مجهز به فیلترهای چندگانه بوده که از ورود هر نوع مواد آلرژی و میکروب ها به داخل فضای اتاق جلوگیری بعمل می آورد. 

    خرید فن کوئل سقفی توکار کانالی هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA

    ویژگی های فن کویل سقفی توکار هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA

    • طراحی فوق کم صدا : استفاده از فن سانتریفیوژ با impellerهای بزرگ و rmp کم و کم صدا برای فن کوئل هایی که تحت تست های دقیق تعادل و دینامیکی و استاتیکی قرار گرفته است و همچنین بهره گیری از موتورهای با ارتعاشات کم ، میزان سطح صدا و ارتعاش را در این محصولات به حداقل می رساند .
    • طراحی کم حجم : این محصولات با طراحی کم حجم و شکیل به نحوی که ارتفاع یونیت های باریک تنها 230 میلیمتر است و این طراحی فوق العاده باریک می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای کابران و شرایط و محدودیت های معماری باشد .
    • موارد تشکیل دهنده اجزاء : بهره گیری از صفحات فولادی گالوانیزه با عملکرد عالی در برابر خوردگی که با ابزار دیجیتالی کنترل و پردازش گردیده ، موجب حصول اطمینان از تناسب عملکرد دستگاه شده است .
    • ساخت و تولید مناسب و طراحی مطابق خواست کاربران : طرح های قوسی شکل و فلنچ دار برای گوشه های صفحات به منظور حصول اطمینان از تناسب عملکرد دستگاه شده است .
    • موتور : بهره گیری از موتور کم صدا با روغن کاری خودکار یاطاقان ها بدون تزریق روغن موجب حصول اطمینان از عمر طولانی تر و عملکرد و عملکرد پایدار محصول می گردد.
    • سینی درین : سینی درین فن کوئل توسط پرس یکپارچه صفحات توسط پرس یکپارچه صفحات و بدون جوشکاری در اتصالات و نقاط مختلف آن و با طراحی شیب کم بوده که موجب حصول اطمینان از تخلیه آرام آب کندانس و عدم رشد باکتری می گردد .
    • توزیع چندگانه : طراحی هوشمند از طریق لوله های برنجی توزیع یکنواخت جریان آب درون کویل را تضمین کرده و موجب کاهش افت فشار کویل و همچنین افزایش راندمان می گردد و ضمنا" گیره های منحصر به فرد با تضمن پایداری اتصال لوله ها از جوشکاری مفاصل هنگام نصب جلوگیری می نماید .
    • کویل : موقعیت کویل به سمت جلو تغییر داده شده و ضمن بهینه سازی طراحی و فواصل موجب اجتناب از به وجود آمدن فضاهای مرده و افزایش ظرفیت کویل و بهبود راندمان آن می گردد.
    • فن : بهره گیری از فن سانتریفیوژ با ورودی هوای دوگانه و تیغه های Front bending که از صفحات فولادی گالوانیزه ساخته شده و همچنین کالیبراسیون تعادل دینامیکی تمامی فن ها که به صورت دقیق انجام شده جهت حصول اطمینان از عملکرد پایدار و کم صدا می باشد .
    • ابعاد دستگاه : 230 *1100* 1370 (W*D*H)
    • دهانه ورودی دستگاه : 1125
    • تنوع ظرفیت هوادهی 
    • نصب سریع و نگهداری آسان
    • مناسب برای فضاهای اداری ، تجاری ، مسکونی ، هتل ها ، بیمارستان ها و ...

     فروش فن کوئل سقفی توکار کانالی هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA

    ظرفیت سنجی فن کویل سقفی توکار هایسنس به ظرفیت 800CFM

    یکی از عوامل مهم در فروش فن کویل های هایسنس که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب فن کویل مناسب برای فضای مورد نظر شما میباشد.

    این فن کویل هایسنس با توجه به جدول زیر برای فضا تا 56 متر مربع بازدهی بسیار خوبی دارد.

           ظرفیت سنجی فن کوئل CFM

              800          

        تا 56 متر مربع     

    گارانتی فن کوئل سقفی توکار هایسنس

    فن کویل سقفی توکار هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA دارای 18 ماه گارانتی شرکت زرین نمای کاسپین می باشد.

    خرید فن کوئل سقفی توکار هایسنس به ظرفیت 800CFM مدل HFP-136WA به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند هایسنس در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و اطلاع از تخفیفات خرید فن کویل ، صدور پیش فاکتور به همراه لیست قیمت انواع فن کویل کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi