دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper-16

  • ضخامت 9 میلی متر استحکام بیشتر
  • ظرفیت ورودی (کیلو کالری) : 1/327/170
  • ظرفیت خروجی (کیلو کالری) : 1/203/783
  • دارای نصب رایگان و 10 سال خدمات بی قید و شرط

ارسال به سراسر ایران
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
مشاوره رایگان تلفنی : 09120860239
قیمت ارائه شده در ناب تهویه به روز می باشد.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل تماس حاصل فرمایید.

3,214,353,320 ریال

2,989,348,588 ریال

1 قلم

3825
16
8
3070
3
1327170
640
1203783
1300
  • خرید دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper - 16

    دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper - 16  خرید ارزان قیمت دیگ چدنی شوفاژ از بهتزین خرید ها در صنعت گرمایش می باشد و جدیدترین محصول شرکت لوله و ماشین سازی ایران و مناسب برای کارکرد با سوخت گاز یا گازوئل می باشد . این دیگ با بازده بالای 90% ، قابل استفاده برای 80 متر ارتفاع بوده و قابلیت گرم کردن آب تا دمای زیر نقطه جوش را داشته و می تواند هر نوع نیاز به گرمایش را در محیط ها صنعتی و اماکن مسکونی ، هتل ها ، بیمارستان ها و مراکز تجاری - اداری برآورده سازد . ضخامت 9 میلی متر برای بدنه این دیگ ضمن بالا بردن طول عمر و استحکام مکانیکی دیگ ، امکان استفاده این دیگ برای فشار کاری تا 8 بار را فراهم می کند.

    خرید ارزان دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper - 16

    ویژگی های دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper - 16

    1. محفظه احتراق :
      دیگ مدل Hyper به گونه ای طراحی شده است که دمای گازهای خروجی از دیگ به حدی است که علاوه بر راندمان بالا ، مشکل چگالش نیز در محصولات احتراق وجود نداشته باشد . بدین ترتیب که محصولات احتراق در سه پاس از مسیر های پیش بینی شده در بدنه دیگ عبور کرده و سپس خارج می گردد . این عمل موجب احتراق صحیح ، تقلیل صدا و افزایش بازده دیگ می شود .
    2. انبار دوده :
      در قسمت انتهای دیگ ، محفظه ای جهت هدایت و تخلیه مناسب تر گازهای حاصل از احتراق پیش بینی شده و این محفظه به طور کامل ایزوله شده تا مانع پخش گاز در فضای موتور خانه می گردد.
    3. درب دیگ :
      در قسمت ابتدایی دیگ ، محفظه ای قرار دارد که ضمن در بر گرفتن صفحه ی نگهدارنده مشعل ، می تواند بر حسب نیاز باز شود و حالت بسته با عایقی از جنس الیاف سرامیک و طناب نسوز کاملا ایزوله می باشد ، تا از انتقال حرارت و نشت گاز های حاصل از احتراق به داخل موتور خانه جلوگیری به عمل آورد . همچنین صفحه مشعل ، متناسب با مشعل مورد نیاز دیگ ساخته شده و برای کنترل شعله ، دریچه دیگ روی در آن نصب شده است .
    4. نصب سریع و آسان
    5. 10سال گارانتی

    خدمات دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper - 16 

    دیگ چدنی MI3 در 3 بسته عرضه میشوند که مشتمل بر موارد ذیل می باشد :

    • روپوش
    • مجموعه قطعاتی که برای مونتاژ دیگ لازم است .
    • مجموعه قطعاتی که بدنه باز شده دیگ را تشکیل می دهند.
    • روش عرضه اجزای تشکیل دهنده ، امکان نصب آسان دیگ در محل را فراهم ساخته و سبب می شود حمل و نقل آنها در هر نوع موتور خانه به سهولت انجام گیرد . جهت مونتاژ و نصب آسان دیگ دستور العمل مربوطه همراه دیگ به خریداران ارائه می گردد.

    ( در صورت موجود نبودن در انبار فروشگاه ناب تهویه ، زمان تحویل کالا 24 ساعت کاری می باشد)

    گارانتی دیگ چدنی شوفاژ 

    دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper - 16 دارای 10 سال ضمانت شرکت لوله و ماشین سازی ایران می باشد.

    پس از تحویل و نصب انواع دیگ چدنی MI3 خریداری شده ، با شرکت مربوطه ( لوله و ماشین سازی ایران ) تماس گرفته و مشخصات را ثبت نمایید و تا آمدن تکنسین نصب بسته بندی دستگاه را باز ننمایید .
    ( به دلیل اینکه از گارانتی خارج می شود)

    فروش دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper - 16

    خرید دیگ چدنی شوفاژMI3 مدل Hyper-16 بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند MI3 در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و اطلاع از خرید زیر قیمت دیگ چدنی شوفاژ MI3 مدل Hyper-16 ، صدور پیش فاکتور به همراه لیست قیمت انواع دیگ MI3 کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi