جدید اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42

اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42

  • قابلیت کارکرد در مناطق حاره ای
  • دارای قابلیت پرتاب باد 4 جهته + فیلتر تصفیه هوا
  • قابلیت پوشش تا 110 متر مربع (براساس کاربری + شرایط )

ارسال به سراسر ایران
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
مشاوره رایگان تلفنی : 09223585287
قیمت ارائه شده در ناب تهویه به روز می باشد.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل تماس حاصل فرمایید.

 

0 ریال

اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42

اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42 با طراحی بسیار زیبا و ظریف باعث شده فضای داخلی کمتری را به خود اختصاص دهد مهیای استفاده در دکوراسیون های مختلف و فضاهای متنوعی باشد همچنین یونیت داخلی اسپیلت، با طراحی فشرده، دارای ابعاد باریک و جمع و جوری می باشد که امکان نصب آن حتی در فضاهای کوچک را آسان می نماید. این محصول دارای کمپرسور روتاری تیپ T3 (تروپیکال) مناسب برای مناطق حاره ای بوده و مجهز به کیت اینورتر (تغییر دهنده دور موتور) می باشد. علاوه بر این، استفاده از گاز مبرد R410a موجب شده است تا کولر گازی سقفی ال جی دارای رده انرژی A باشد و با عملکرد آرام و بی صدای خود، فضای شما رو خنک کند بدون این که شما متوجه شوید دستگاه در حال کار است. لازم به ذکر است پنل داخلی دستگاه دارای دمپر هایی با طول زیاد می باشد که باعث توزیع جریان هوا گسترده می شود.

فروش اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42

ویژگی های اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42 

  • دارای برچسب انرژی A
  • دارای حداکثر ظرفیت سرمایشی 42000
  • دارای گاز مبرد R410
  • دارای برق مصرفی تک فاز
  • دارای کیت اینورتر (کم مصرف)
  • شرایط کارکرد : گرمسیری

ظرفیت سنجی کولر گازی ال جی

یکی از عوامل مهم در انتخاب کولر گازی ال جی که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی از مهمترین عوامل در انتخاب کولر گازی مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد .

این کولر گازی با توجه به جدول زیر برای فضای تا 110 متر مربع بازدهی بسیار خوبی دارد.

 ظرفیت سرمایشی مورد نیاز اسپلیت ال جی 

          ظرفیت 

          متر مربع

           42000

            تا 110

 گارانتی کولر گازی ال جی 

اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42  دارای 10 سال گارانتی کمپرسور ، 18 ماه گارانتی قطعات فنی می باشد..

پس از تحویل کولر گازی ال جی خریداری شده ، با شرکت مربوطه تماس گرفته و مشخصات را ثبت نمایید و تا آمدن تکنسین نصب بسته بندی دستگاه را باز ننمایید ( به دلیل اینکه از گارانتی خارج می شود )

پک کولر گازی ال جی شامل :

1)پانل کولر گازی 

2)کمپرسور کولر گازی 

خرید اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی 42000 مدل ATW-42به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند ال جی در ناب تهویه

فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

جهت مشاوره و خرید کولر گازی ، صدور پیش فاکتور به همراه قیمت کولر گازی ال جی و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

logo-samandehi