جدید بویلر آب گرم آب بند مدل SA3-600-D

بویلر آب گرم آب بند مدل SA3-600-D

  • مجهز به شیر تخلیه هوا با برند معروف
  • شیر یک طرفه در مسیر پمپ آب
  • قابل اتصال به مشعل:گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

در انبار موجود نیست

بویلر آب گرم آب بند مدل SA3-600-D

بویلر آب گرم آب بند مدل SA3-600-D به عنوان یکی از بهترین محصولات در این زمینه است که از آن در جهت تامین آب گرم ساختمان های مختلف اعم از آپارتمان ها و ساختمان های بزرگ که نیاز به آبگرم فراون هم در جهت مصرف و هم برای گرمایش نیاز است استفاده می شود این نوع از سیستم های گرمایشی به تجهیزات بیشتری مانند مشعل و سیستم لوله کشی و همچنین شبکه ای از رادیاتور ها برای ایجاد گرمایش نیاز دارد. در واقع موتورخانه از کنار هم قرار گرفتن اجزای مختلفی تشکیل شده که هماهنگی بین این تجهیزات سبب گرم شدن آب مصرفی می گردد. یکی از مهمترین تجهیزات سیستم موتورخانه دیگ آبگرم یا همان بویلر می باشد. دیگ یا بویلر مخزن استوانه ای شکل با موقعیت نصب افقی و عمودی است. ساخت این دستگاه بر اساس استاندارد BS855 1992 می‌باشد که تحت نظارت و بازرسی حین ساخت ،شرکت ناظر کاران می‌باشد که طی چند مرحله مورد بازبینی، آزمایش و کنترل قرار می‌گیرد و در پایان ، گواهینامه کیفیت مواد مصرفی صادر و به خریداران محترم ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است فولاد مصرفی در مناطق تحت فشار از جنس A516Gr70 ویا 17MN4 می‌باشد همچنین تیوب‌های دیگ طبق استاندارد از جنس ST 35/8 ویا A106 می‌باشد و عایق‌کاری بدنه دیگ از پشم سنگ یا عایق سرامیک با دانسیته مناسب صورت می‌گیرد و پوشش نهایی آن ورق استنلس استیل می‌باشد. کلیه عملیات طراحی و ساخت تحت نظارت موسسه بازرسی ناظر کاران انجام می‌شودو پلاک استاندارد توسط شرکت مزبور صادر و بر روی دیگ نصب می‌شود. دیگ آبگرم آب بند محصولی بسیار با کیفیت در جهت تامین نیاز های مصرف کننده می باشد.

ویژگی های بویلر آب گرم آب بند مدل SA3-600-D

  • این دیگ ها در 35 مدل از SA-82 تا SA-2000 موجود می باشند.
  • ظرفیت واقعی دیگ های تولیدی از  82.000  kca/hr  تا  5.000.000 kca/hr
  • حداکثر درجه حرارت مجاز آب دیگ آبگرم 90 درجه سانتی گراد
  • حجم آب مصرفی از 171 lit تا 2748 lit می باشد.
  • وزن این دیگ ها از 385 kg تا 7200 kg می باشد.
  • صرفه جویی در  مصرف انرژی به نسبت سایر دیگ های موجود
  • حجم و ابعاد کوچک نسبت به سایر محصولات هم رده
  • بهره مندی از جدیدترین مکانیزم های گرمایشی و حرارتی

گارانتی بویلر آب گرم آب بند

بویلر آب گرم آب بند مدل SA3-600-D دارای 10 سال گارانتی شرکت آب بند می باشد.

خرید بویلر آب گرم آب بند مدل SA3-600-D به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند آب بند در ناب تهویه

فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

جهت مشاوره و اطلاع از قیمت خرید انواع دیگ فولادی ، صدور پیش فاکتور به همراه لیست قیمت دیگ چدنی و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

logo-samandehi