جدید منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 75 لیتری

منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 75 لیتری

  • ظرفیت : 75 لیتری
  • عرض منبع : 500mm
  • ارتفاع منبع : 480mm

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

500×480×480
4 کیلو گرم
3
آلومینیومی
ساختمانی
  • منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 75 لیتری

    منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 125 لیتری منبع انبساط آلومینیومی، منبع باز یا بسته ای است که در ارتباط مستقیم با سیستم های تحت فشار در موتورخانه می باشد. در واقع منابع انبساط برای کنترل انبساط حجمی آب موجود در سیستم های تأسیساتی در اثر افزایش دما، تعبیه می شود. منبع انبساط باز آلومینیومی در 4 ظرفیت ارائه می گردد و بدون هیچ جوشکاری می باشد.  این منبع دارای دو عدد اتصال ورود و خروج سیستم شوفاژ و یک سر لوله پُرکن آب شهری است. منبع برای کنترل نیاز به شیر شناور یا فلوتر دارد و جهت سرریز دارای یک عدد خروجی می باشد. گفتنی است این منبع پس از نصب در بالاترین نقطۀ اجرای سیستم نیاز به عایق کاری دارد تا از اتلاف انرژی آن جلوگیری شود. منبع انبساط آلومینیومی 125 لیتری تکنو طرح با کیفیت بالا و قیمت مناسب آمادۀ ارائه به مصرف کنندگان می باشد. این منبع برای رضایت 100 درصدی مشتریان، شامل تخفیف هم می باشد.

    خرید منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 75 لیتری

    ویژ گی های منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 75 لیتری

    • جایگزینی مناسب برای منابع انبساط قدیمی گالوانیزه
    • متعادل سازی فشار کاری سیستم موتورخانه
    • جبران آب از دست رفته در سیستم
    • ساخت ایران

    محاسبه ظرفیت منبع انبساط 

    • به منظور برآورد تقریبی ظرفیت منبع انبساط باز (بر حسب لیتر) برای سیستم های گرمایش ، باید مجموع مقادیر گرمایش مورد نیاز کل ساختمان بر حسب کیلو کالری را بر عدد 1500 تقسیم نمایید.
    • معمولا" حجم منبع انبساط سیستم های گرمایش حدود 1.5 تا 2 برابر بیشتر از حجم منبع انبساط مورد نیاز سیستم های سرمایش ساختمان می باشد ، زیرا با وجود بیشتر بودن حجم آب در گردش سیستم های سرمایش ، میزان تغییرات دمای آب سیستم های گرمایش که موجب افزایش حجم آب می شود خیلی بیشتر از تغییرات دمای سیستم های سرمایش است.

    گارانتی منبع انبساط باز تکنو طرح

    منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 75 لیتری دارای خدمات پس از فروش شرکت اچ وک و 7 روز ضمانت بازگشت محصول را دارد .

    خرید منبع انبساط آلومینیومی تکنو طرح 75 لیتری به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند تکنو طرح در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و اطلاع از قیمت منبع تکنو طرح ، صدور پیش فاکتور به همراه لیست خرید زیر قیمت منبع و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi