جدید داکت اسپلیت ترموکول مدل ARU-426IP1B

داکت اسپلیت ترموکول مدل ARU-426IP1B

  • عملکرد: سرمايش و گرمایش
  • قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین گرمایش
  • برق مصرفی تکفاز
  • دارای صدای کم و نامحسوس

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

در انبار موجود نیست

تک فاز - 220 ولت
36
67
30x50x1090 میلیمتر
900*320*790 میلیمتر
41/46/50
42000
R410
روتاری
  • داکت اسپلیت ترموکول مدل ARU-426IP1B

    داکت اسپلیت ترموکول مدل ARU-426IP1B یک محصول باکیفیت و با طراحی خاص شرکت ترموکول است که به دلیل استفاده از مکانیزم های روز دنیا از محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان برخوردار است در واقع این محصول دارای حجم و ابعاد کوچکی است که در کنار مصرف بسیار پایین این محصول آن را به یکی از با راندمان ترین محصولات موجود در بازار تبدیل کرده است که دارای مصرف پایین و سازگاری مناسبی با اصول زیست محیطی می باشد همچنین این محصول از قیمت تمام شده بسیار مناسبی برخوردار است که به همین جهت مصرف کننده های زیادی را به خود جلب نموده است. داکت اسپلیت های ترموکول در ظرفیت های 2 تا 3 تن تبرید از برق 220 ولت تکفاز و در ظرفیت های 3.5 تا 5 تن تبرید از برق 380 ولت سه فاز استفاده می کنند همچنین دارای فن با تیغه هایی بر اساس الگوی جریان هوا است که شدت هوای بیشتر با صدای کمتری تولید می نماید. همچنین کمپرسور بهینه شده در انواع داکت اسپلیت معمولی ترموکول از برگشت هر مایعی به داخل آن جلوگیری کرده و عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد. فیلترهای قابل شستشوی داکت اسپلیت های ترموکول که آلودگی موجود در هوای محیط را به خود جدب می کنند، موجب تامین هوای تازه تا 30 % کل هوادهی در دستگاه های داکت اسپلیت ترموکول می شوند. لازم به ذکر است این محصول دارای سطح صدای بسیار کم و گاز مبرد R410A نیز بوده و سازگار با محیط زیست است.

    خرید زیر قیمت انواع داکت اسپلیت ترموکول

    ویژگی های داکت اسپلیت ترموکول مدل ARU-426IP1B

    • دارای ابعاد مناسب و دسترسی آسان
    • بهره گیری از گاز مبرد R410A و کمپرسور روتاری
    • دارای عملکرد سرمايش و گرمایش، همراه با کویل آب گرم
    • تمامی قسمت ها و سیستم های داکت اسپلیت ترموکول با بالاترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند تا هر گونه مشکلی را به حداقل برسانند. بنابراین هیچ چیز مانع از لذت بردن از هوای ایده آل داخل خانه و محیط شما در طول فصل های گرم و سرد سال نیست. (از جمله تست 100 درصدی تمامی کویل ها با فشار 200psig جهت تست نشتی و 300psig جهت تست فشار در کارخانه سازنده)
    • بلوور داکت اسپلیت های ترموکول یک پروانه ی استوانه ای شکل مانند پروانه های کولر آبی در سایز کوچک می باشد. چرخش این پروانه منجر به تولید باد شده و عامل گردش بلوور داکت اسپلیت موتور فن است و بطور کلی بلوور در سیستم داکت اسپلیت ترموکول با سرعت و جهت مشخصی چرخش انجام می دهد تا حجم مشخصی از باد جریان داشته باشد. موتور فن قدرتمند و همچنین داشتن بلوور با زاویه و تراکم مناسب بین پره های داکت اسپلیت های THERMOCOOL موجب قدرت پرتاب باد فوق العاده این دستگاه ها شده است.
    • استفاده از داکت اسپلیت های ترموکول در کنار ایجاد هوای خنک در تابستان، برای گرم کردن محیط نیز در فصل سرما نیز مناسب است. نحوه عملکرد داکت اسپلیت ترموکول در ظرفیت های مختلف در حالت گرمایشی که با افزودن یک کویل آبگرم به یونیت داخلی به جای استفاده از heat pump خود دستگاه توسط پکیج گازسوز و یا بویلر موتورخانه می باشد.

    گارانتی داکت اسپلیت ترموکول 

    داکت اسپلیت ترموکول مدل ARU-426IP1B دارای 2 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات شرکت سانتیگراد می باشد.

    خرید داکت اسپلیت ترموکول مدل ARU-426IP1B به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند ترموکول در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و خرید بی واسطه انواع داکت اسپلیت ، صدور پیش فاکتور به همراه قیمت و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi