جدید منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری HTM

منبع انبساط بسته درجه دار 16بار 300 لیتری HTM

  • فلنچ منابع تمام استیل می باشد .
  • تیوپ منابع سفا sefa ساخت کشور ایتالیا می باشد .
  • پوسته این محصول دارای 12 ماه گارانتی می باشد .
  • این منابع محصول مشترک ایران و ایتالیا می باشند .

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

در انبار موجود نیست

16
قرمز
1-1/4
استیل
  • منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری HTM :

    منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری HTM مجهز به فلنچ تمام استیل می باشد و در مواقعی که هوا مرطوب می باشد باد راداخل منبع تزریق می کنند وخیلی از مواقع هنگامی که فشار آب ساختمان دچار مشکل می شود ، ریشه در عدم تنظیم باد منبع یا تیوپ آن می باشد که به راحتی می توان با تنظیم باد منبع تحت فشار یا تعویض تیوپ آن این مشکل را با حداقل هزینه بر طرف نموند . در صورت عدم تنظیم فشار هوای منبع تحت فشار میزان فشار آب کاهش یافته و دچار نوسان می شود . هم چنین اگر تیوپ منبع تحت فشار پاره شود ، کارکرد پمپ دچار نوسان شده و موجب افزایش خرابی ها و استهلاک پمپ می شود . در نتیجه جهت انجام عملیات نگه داری و تعمیرات منبع تحت فشار باید نحوه تنظیم باد منبع و تیوپ آن را یاد گرفته و پیاده سازی کنیم . البته لازم به یادآوری می باشد که مهم ترین قسمت در عملکرد منبع تحت فشار ، انتخاب درست آن متناسب با پمپ و نیاز ساختمان می باشد .فروش ارزان منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری HTM

    ویژگی های منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری HTM :

    منبع تحت فشار 300 لیتری HTM نیز همانند سایر منابع تحت فشار نیاز به تنظیم باد و هواگیری دارد . خیلی از مواقع هنگامی که فشار آب ساختمان دچار مشکل می شود ، ریشه در عدم تنظیم باد منبع یا تیوپ آن می باشد که به راحتی می توان با تنظیم باد منبع تحت فشار یا تعویض تیوپ آن این مشکل را با حداقل هزینه بر طرف نموند . در صورت عدم تنظیم فشار هوای منبع تحت فشار میزان فشار آب کاهش یافته و دچار نوسان می شود . هم چنین اگر تیوپ منبع تحت فشار پاره شود ، کارکرد پمپ دچار نوسان شده و موجب افزایش خرابی ها و استهلاک پمپ می شود . در نتیجه جهت انجام عملیات نگه داری و تعمیرات منبع تحت فشار باید نحوه تنظیم باد منبع و تیوپ آن را یاد گرفته و پیاده سازی کنیم . البته لازم به یادآوری می باشد که مهم ترین قسمت در عملکرد منبع تحت فشار ، انتخاب درست آن متناسب با پمپ و نیاز ساختمان می باشد .

    نحوه عملکرد منابع تحت فشار HTM :
    نحوه عملکرد این محصول داخل سیستم آبرسانی به این شکل می باشد که ابتدا پمپ به اندازه ظرفیت منبع آب را با فشار وارد آن می کند . بعد از پر شدن منبع در صورتی که واحد ها مصرفی نداشته باشند پمپ از مدار خارج شده و از این پس وظیفه تامین آب مجموعه در فشار مناسب توسط منبع تحت فشار صورت می گیرد . به این ترتیب علاوه بر کاهش روشن و خاموش شدن پمپ و استهلاک آن ، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود . در هنگام مصرف آب ، مقداری از فشار موجود در قسمت خشک منبع که هوا داخل آن است کاسته می شود و این روند تا هنگامی که فشار هوا داخل منبع نرمال شود ادامه پیدا می کند . در این حالت پمپ با افت فشار مواجه شده و شروع به کار کرده و این فرآیند دو باره تکرار می شود .

    منبع تحت فشار 300 لیتری HTM همانند سایر منابع انبساط رفته عملکرد یکسانی دارند و تفاوت آن ها در تکنولوژی ساخت و ویژگی هایی می باشد که برای محصول خود برندهای مختلف در نظر می گیرند . از مزایایی استفاده از منابع تحت فشار یا انبساط بسته می توان به صرفه جویی در مصرف ، کاهش آلودگی صوتی ناشی از کارکرد پمپ ، جلوگیری از تاثیر تغییر حجم آب در عملکرد سیستم آب رسانی ، استقلال سیستم آبرسانی ، افزایش عمر مفید پمپ و عدم نوسان فشار آب اشاره نمود .

    تنظیم باد تیوپ : در مناطق مرطوب زمانی که تکنسین ها می خواهند باد داخل منابع را تزریق کنند ، از گاز ازت یا همان نیتروژن استفاده می کنند زیرا این گاز ها به صورت خالص می باشد و رطوبت به داخل منبع رسوخ نمی کند و مانع از اکسید شدن داخلی منبع می شود زیرا این اکسید شدن بعد ها وقتی که مقدار باد تزریقی کم می شود و تیوپ حجم بیشتری آبگیری انجام می دهد باعث می شود جئاره بیرونی تیوپ به بدنه فلزی داخل برخورد کند . شایان ذکر است فشار باد تنظیم شده داخل منبع های انبساط بسته ایرانی معمولا بین 1 و نیم تا 2 بار باشدمنبع تحت فشار 300 لیتری HTM نیز همانند سایر منابع تحت فشار نیاز به تنظیم باد و هواگیری دارد . خیلی از مواقع هنگامی که فشار آب ساختمان دچار مشکل می شود ، ریشه در عدم تنظیم باد منبع یا تیوپ آن می باشد که به راحتی می توان با تنظیم باد منبع تحت فشار یا تعویض تیوپ آن این مشکل را با حداقل هزینه بر طرف نموند . در صورت عدم تنظیم فشار هوای منبع تحت فشار میزان فشار آب کاهش یافته و دچار نوسان می شود . هم چنین اگر تیوپ منبع تحت فشار پاره شود ، کارکرد پمپ دچار نوسان شده و موجب افزایش خرابی ها و استهلاک پمپ می شود . در نتیجه جهت انجام عملیات نگه داری و تعمیرات منبع تحت فشار باید نحوه تنظیم باد منبع و تیوپ آن را یاد گرفته و پیاده سازی کنیم . البته لازم به یادآوری می باشد که مهم ترین قسمت در عملکرد منبع تحت فشار ، انتخاب درست آن متناسب با پمپ و نیاز ساختمان می باشد .

    گارانتی منبع انبساط بسته HTM

    منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری HTM دارای 12 ماه گارانتی شرکت HTM می باشد.

    خرید منبع انبساط بسته درجه دار 200 لیتری HTM به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند HTM در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و فروش زیر قیمت منبع انبساط ، صدور پیش فاکتور به همراه خرید بی واسطه منبع انبساط بسته htm و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi