جدید فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 200-TAFC

فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 200-TAFC

  • کویل 3 ردیفه با لوله‌های مسی 3/8 اینچ
  • مجهز به الکتروموتور و فن سانتریفیوژ بسیار کم‌ صدا
  • دارای عایق صوتی و ضد رطوبت
  • برای مساحت حداکثر 28 متر مربع (براساس شرایط)

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

در انبار موجود نیست

21
1
724×600×250
220
2.4
3.4
3.4
30
21800
9200
200
1
1
2.2
2.2
  • فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 200-TAFC

    فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 300-TAFC بدنه این دستگاه به صورت یکپارچه و پلاستیکی است و قابلیت تغییر جهت آسان کویل ها را دارد و دارای الکتروموتورهای سه دور با سیستم حفاظت داخلی است در ضمن مجهز به شیر هواگیری اتوماتیک و دارای فن سانتریفیوژ از جنس ABS با حلزونی از جنس پروپلین و فن های مماسی از جنس پلی آمید الیاف دار می باشد .

    فروش بی واسطه فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 200-TAFC

    ویژگی های فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 200-TAFC

    • دارای کویل آلومینیومی با لوله مسی 3 ردیفه با تراکم فین 12 فین در اینچ ( 12FPI)
    • در این فن کویل نحوه اتصال لوله‌های رفت و برگشت و همچنین جهت خروج هوا به انتخاب مشتری می باشد.
    • کویل دستگاه از بهترین و با دوام ترین مواد تهیه شده است تا قطرات آب تقطیر شده به راحتی از سطح آن ریزش کند.
    • مجهز به فن سانتریفیوژ از جنس ABS که به درخواست مشتری امکان سفارش با فن فلزی ضمن تغییر قیمت وجود دارد.
    • بدنه فن کویل سقفی بدون کابین تهویه آریا ساخته شده از ورق گالوانیزه مقاوم است که توسط قالب‌های مخصوص برشکاری و سوراخکاری می گردد.
    • قسمت داخلی این فن کویل سقفی، پوشیده شده توسط عایق ضد رطوبت و صدا با ضخامت مناسب است که از تعرق دستگاه در حین کار جلوگیری می نماید.
    • عملکرد آرام و بی صدای این محصول ناشی از عایق بندی قسمت جلوی دستگاه می باشد که از انتشار صدا در حین کار جلوگیری و آرامش را در محیط حفظ می کند.
    • این دستگاه مجهز به الکتروموتور از برند الکتروژن، تحت لیسانس SISME ایتالیا است که با کمترین میزان صدا و طول عمر بالا، به صورت تک فاز 3 دور می باشد.
    • به منظور تامین هوای عاری از آلاینده‌ها فن کویل‌های تهویه آریا دارای فیلتر قابل شست و شو هستند که به سادگی قابل برداشتن جهت سرویس و نظافت می باشد.
    • دارای تشت تقطیر از جنس ورق گالوانیزه با پوشش رنگ اپوکسی جهت جلوگیری از خورندگی که با شیب مناسب جهت جمع آوری آب حاصل از تقطیر در دستگاه تعبیه شده است.
    • سیم پیچی خاص الکتروموتور فن کویل تهویه آریا عملکرد عملکرد عالی موتور در هر سه سرعت (تند، متوسط و کند) را به همراه دارد. دور کند برای زمان خواب و استراحت که نیاز به بی صدا کار کردن فن کویل است در نظر گرفته شده است.

    اجزای فن کویل‌های تهویه آریا

    مبدل حرارتی : فن کویل‌های تهویه آریا مجهز به مبدل برودتی و حرارتی از نوع لوله 3/8 اینچ و به صورت 3 ردیفه می باشند. پره (فین) های به کار رفته در این مبدل‌ها از نوع V-Waffle Fin و دارای موج سینوسی در سطح فین و به صورت استاندارد از جنس آلومینیومی است که در شرایط خاص از آلومینیوم با پوشش Hydrophilic می باشد. از مزایای این نوع فین، اختلاط کامل هوا و کاهش ضریب گذر آزاد (By pass Factor) می باشد.
    الکتروموتور بسیار کم صدا : تمامی مدل‌های فن کویل تهویه آریا از الکتروموتورهای برند SISME بهره می برند. از مزایا و ویژگی‌های این نوع الکتروموتورها عملکرد کم صدا، راندمان الکتریکی بالا، مصرف کم انرژی و طول عمر بسیار زیاد می باشد.
    فن سانتریفوژ : فن کویل‌های شرکت تهویه آریا مجهز به فن‌های بسیار کم صدا بوده که توسط پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت، تولید و مورد آزمایش و بالانس استاتیکی و دینامیکی قرار گرفته اند. این نوع فن‌ها به دلیل نوع ساخت و مونتاژ به لحاظ هندسی، 100% بالانس و متقارن می باشند.
    قابلیت نصب فیلتر کربن فعال : از جمله مزایای فن کویل‌های تهویه آریا امکان نصب فیلترهای کربنی جهت زدودن بو و گازهای سمی است که وجود این نوع فیلترها در برخی اماکن نظیر آرمایشگاه‌ها، رستوران‌ها و فضاهای عمومی بسیار موثر و مفید می باشد.
    فیلترهای قابل شستشوی پلاستیکی با راندمان بالا: در تمامی مدل‌های فن کویل‌های طرح آریا، شبکه توری فیلتر از جنس پلی پروپیلن بسیار مقاوم در برابر حرارت و خوردگی و قابل شستشو نصب می گردد. راندمان غبار زدایی این فیلترها از انواع متداول آلومینیومی بسیار بیشتر می باشد.
    حفاظت الکتریکی : جهت جلوگیری از آسیب دیدگی موتور در صورت بروز خطا در اتصال برق اولیه و یا هر نوع احتمال سوختگی و بروز اشکال در شبکه برق اصلی، بر سر راه سیستم‌های 3 دور تند، کند و متوسط، فیوزهای بسیار حساسی نصب شده که در صورت افزایش آمپر از حد مجاز، موتور را از بروز صدمات بعدی حفظ می نماید. این مزیت تنها در فن کویل‌های ساخت این شرکت رعایت می گردد.
    عایق ضد رطوبت و صدا : بهره گیری از عایق‌های ضد رطوبت و صدا در سطح داخلی محل عبور هوای خنک، از تعریق انواع فن کویل به هنگام کار جلوگیری کرده و سطح صدای عملکرد دستگاه را به سطح مطلوب تری می رساند.

    ظرفیت سنجی فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه

    یکی از عوامل مهم در خرید فن کویل جهان تهویه که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب فن کویل مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

    این فن کویل با توجه به جدول زیر برای فضا تا 12 متر مربع بازدهی بسیار خوبی دارد.

             ظرفیت سنجی فن کوئل CFM

                 200          

        تا 12 متر مربع     

    گارانتی فن کویل زمینی دکوراتیو جهان تهویه 

    فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 200-TAFC دارای 12 ماه گارانتی شرکت جهان تهویه می باشد.

    فن کویل زمینی سقفی بدون کابین جهان تهویه مدل 200-TAFC از نمایندگی رسمی برند جهان تهویه  

    جهان تهویه بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و اطلاع از خرید فن کویل زمینی ، صدور پیش فاکتور به همراه لیست فروش فن کویل جهان تهویه کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi