جدید یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU180 W

یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU 180 W

  • موقعیت نصب : به صورت دیواری
  • قدرت گرمادهی : 180.000 الی 155.000 BTU/hr
  • ابعاد (ارتفاع، عمق، طول) : 75 * 36 * 75 سانتیمتر
  • برق مصرفی : تکفاز 220 ولت
  • دارای الکتروموتور 1400 دور در دقيقه

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

36×75×75
220
1950
1400
  • یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU 180 W

    یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU 180 W  دستگاهی است که توسط شرکت تهویه آریا در دو نوع دیواری و سقفی به بازار عرضه می گردد که این محصول به منظور گرم کردن فضاهایی با مساحت بالا نظیر کارخانجات، اماکن ورزشی، انبار‌ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.
    در محصولات تهویه آریا دمپرها برای آسایش و راحتی بیشتر مشتری جهت تغییر مسیرهوای خروجی به صورت دستی قابل تنظیم هستند.در انتخاب یونیت هیتر‌های تهویه آریا باید علاوه بر نوع موتورخانه، به محل قرار گیری یونیت هیتر‌‌ هم توجه نمود زیرا محل نصب محصول در میزان حرارت دهی آن تاثیر بسیار دارد.فروش زیر قیمت یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU 180 W

    اجزای تشکیل دهنده ی یونیت هیتر

    کویل با لوله‌ فین مارپیچ ، فین پلیت که در داخل آن آب گرم، داغ ، بخارآب یا روغن داغ به عنوان حامل انرژی حرارتی جریان دارد .

    پروانه و یا فن که وسیله عبور دادن هوا از کویل و به جریان انداختن هوا در داخل فضای گرم شونده را بر عهده دارد.این فن بر حسب ظرفیت و فشار هوادهی ممکن است از نوع ملخی و یا سانتریفوژ باشد.

    دمپر جهت دهنده هوا که بوسیله آنها می‌توان هوای خروجی یونیت هیتر را به قسمتهای مختلف محل گرم شونده هدایت کرد.

    کابینت ( محفظه ) که پروانه و کویل در داخل آن و پره‌ جهت دهنده هوا بروی آن نصب شده است.

    ویژگی های یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU 180 W

    • بدنه يونيت هيتر آبگرم تهویه آریا مدل TU 180 W از ورق روغنی به ضخامت مناسب با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک بوده و در صورت درخواست مشتری امکان ساخت بدنه از نوع فایبرگلاس، آلومینیوم و یا استیل نیز وجود دارد.
    • دمپرها برای آسایش و راحتی بیشتر مشتری جهت تغییر مسیرهوای خروجی به صورت دستی قابل تنظیم هستند.

    گارانتی یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه 

    یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU 180 W دارای 1 سال گارانتی شرکت جهان تهویه می باشد.

    پس از تحویل یونیت هیتر جهان تهویه خریداری شده ، با شرکت مربوطه تماس گرفته و مشخصات را ثبت نمایید و تا آمدن تکنسین نصب بسته بندی دستگاه را باز ننمایید ( به دلیل اینکه از گارانتی خارج می شود )

    خرید یونیت هیتر آبگرم جهان تهویه مدل TU 180 W به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند جهان تهویه در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و خرید یونیت هیتر ، صدور پیش فاکتور به همراه فروش یونیت هیترجهان تهویه کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود میتوانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi