جدید فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین مدل 42AB060

فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین مدل 42AB060

  • کويل سه رديفه با لوله های مسي به قطر 3/8
  • دارای موتور سه سرعته برای تنظیم نیاز برودتی
  • نصب و سرویس بسیار آسان و سریع
  • دارای فیلتر قابل شستشو با دوره شستشوی طولانی مدت

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

در انبار موجود نیست

47.2
2
تک فاز - 220 ولت
1359x227x635
600
1
  • فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین مدل 42AB060

    فن کوئل زمینی بالازن سرماآفرین مدل 42AB060 با ساخت بسیار مناسب و کیفیت بالا همواره به عنوان یک محصول بی نظیر از لحاظ طراحی ، تولید و همچنین بهره مندی از بروزترین قطعات و مکانیزم های تامین دما مطرح می باشد که در واقع دارای شاخصه های مهمی است که از آن جمله می توان به گزینه هایی همچون داشتن کویل استاندارد با لوله های مسی 3/8 اینچ می باشد همچنین این فن کویل سرما آفرین یکی از بهترین فن کویل ها تولید داخل است که با توجه به استفاده از مکانیزم های متفاوت در جهت تهویه مطبوع استفاده می شود. این فن کویل همانطور که از اسمش برداشت می شود دارای یک فن قوی است که با ایجاد مکش هوای داخل را به درون کشیده و در برخورد با کویل های موجود در درون دستگاه منجر به گرم یا سرد شدن محیط می شود لازم به ذکر است که کویل های درون دستگاه از جنس فلز مس می باشند که دارای اینرسی پایین و قابلیت بالا برای انتقال گرما و سرمای موجود در آب هستند. فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین با راندمان و قدرت تهویه بالا برای استفاده در اماکن اداری، مسکونی، مساجد، مدارس، هتل ها، آپارتمان ها و دیگر ساختمان های چند اتاقه و … بوده و می تواند در کمترین زمان، دمای محیط مورد نظر را به درجه حرارت دلخواه برساند و به طور کلی این فن کویل‌ ها توسط شرکت سرماآفرین براساس الگوی فن کویل‌ های شرکت Carrier آمریکا، در ابعاد، انواع و ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شوند.

    خرید زیر قیمت انواع فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین

    ویژگی های فن کوئل زمینی بالازن سرماآفرین مدل 42AB060

    • کویل ها:
      فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین با کويل سه رديفه و لوله‌های مسي به قطر3/8 اينچ و پره های آلومینیومي (13 پره در هر اینچ) از نوع موج دار، جهت بالا بردن راندمان حرارتي به جای پره های تخت، به ضخامت 140 میکرون آلومینیومي كه روی لوله ها قرار گرفته و با انبساط مکانیکي به صورت اتوماتیک و همزمان تولید می گردند.(این امر بصورتي انجام مي گیرد كه فاصله هوایی لوله ها با فین ها از بین رفته و طبیعتا مقاومت حرارتي نیز از بین مي رود.)
      كویل های فن کویل های سرماآفرین از لوله مسي 1/9 اینچ كه توسط دستگاه مخصوص اتوماتیک و مدرن به صورت Pin Hair ساخته شده و همچنین اتصال این لوله ها به Bend- U ها و هدرها توسط الکترود مخصوص جوش مس انجام شده و در مورد جوش اتصال ورودی به هدر از الکترود جوش نقره نیز استفاده مي شود.
      بطور کلی این کویل ها دارای اتصال دنده ای برای لوله كشي هستند كه جهت جلوگیری از تغییر فرم و آسیب دیدن هدر كویلها در هنگام اتصال به مدار لوله كشي بوسیله صفحه نگهدارنده ازجنس ورق گالوانیزه به ضخامت 2 میلی متر مهار مي شوند.
      قبل از تکمیل فرآیند ساخت و تولید، یعني درست پس ازمرحله Expand برای جلوگیری از تاثیر روغن دركاهش انتقال حرارت و همچنین بلوكه شدن سطح كویل با گرد و غبار در زمان كار دستگاه، كویل ها كه در حین ساخت فین ها و انبساط مکانیکي به روغن آغشته شدند، چربي زدایي انجام مي گردد.
      کویل‌ های تمامی فن کویل‌های شرکت سرما آفرین پس از طی مراحل ساخت در حوضچه مخصوص با هوای فشرده 250 پوند بر اینچ مربع (17 bar) به صورت مستغرق مورد تست و آزمایش نشتی قرار می گیرند که نشان دهنده توانایی کویل این فن کویل‌ زمینی برای تحمل فشار آب در ساختمان‌های تا 25 طبقه می باشند.
    • بدنه و عایق :
      بدنه و کابینت فن کویل‌های زمینی سرماآفرین به ترتیب از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت 25/8 میلی متر و ازجنس ورق سیاه روغني به ضخامت 25/8 میلی متر همراه با پوشش رنگ پودری (مقاوم در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی، دما و رطوبت، پوشش رنگ یکدست و یکنواخت در تمام سطوح رنگي، بادوام، دارای چسبندگي بالا و قابلیت شست و شو) می باشد.
      همچنین عایق این فن کویل ها از پلي فوم پشت چسب دار به ضخامت 9 میلی متر بوده و Drain pan نیز از ورق گالوانیزه به ضخامت 5/8 میلی متر كه از داخل رنگ پودری استاتیکي شده و بوسیله چسب مخصوص كامال از داخل آب بندی مي گردد.
    • فن و الکتروموتور :
      فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین دارای الکترو موتورهای 3 دور همراه با حفاظت داخلی بوده و هیچگونه نیازی به سرویس و روغن کاری ندارد. همچنین در دور متوسط ضريب تصحيح قدرت سرمايش، گرمایش و میزان هوادهی فن کويل‌های سرماآفرین نیز حدود 0.8 در نظر گرفته شده است.
      بطور کلی بلوور فن کویل های زمینی سرماآفرین از جنس آلومینیوم به ضخامت 7/1 میلی متر بوده و فن کویل های ظرفیت 200 تا 600 cfm دارای 33 پره بلوور و فن کویل های به ظرفیت 800 cfm دارای 29 پره بلوور می باشند.
      فن كویل های زمیني سرماآفرین با سوئیچ چهار وضعیتي مناسب برای نصب روی دیوار با جعبه مربوطه به درخواست مشتری قابل تحویل مي باشند.
    • فیلتر:
      از دیگر مزایای فن کویل های زمینی سرماآفرین می توان به داشتن فیلترهای قابل شست و شو اشاره نمود.

    ظرفیت سنجی فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین

    یکی از عوامل مهم در خرید فن کویل سرماآفرین که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، برآورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب فن کویل مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

    این فن کویل با توجه به جدول زیر برای فضا  تا 40 متر مربع بازدهی بسیار خوبی دارد.

             ظرفیت سنجی فن کوئل CFM

                 600          

        تا 40 متر مربع     

    گارانتی فن کوئل زمینی بالازن سرماآفرین

    فن کویل زمینی بالازن سرماآفرین مدل 42AB060 از زمان تحویل به مشتری به مدت 18 ماه و از زمان نصب و بهره برداری به مدت 12 ماه (هرکدام زودتر حادث شود) شامل گارانتی شرکت سرماآفرین می باشد.

    خرید فن کوئل زمینی بالازن سرماآفرین مدل 42AB060 به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند سرماآفرین در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و اطلاع از قیمت انواع فن کویل ، صدور پیش فاکتور به همراه لیست خرید فن کویل کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi