جدید ماشین لباسشویی سفید هایسنس 8 کیلویی تمام اتوماتیک مدل WFH8012D

ماشین لباسشویی سفید هایسنس 8 کیلویی تمام اتوماتیک مدل WFH8012D

  • تاخیر در زمان شستشو جهت صرفه جویی در وقت
  • دارای قفل کودک برای کودکان
  • کنترل تعادل دستگاه
  • صفحه نمایش دیجیتال
  • برنامه شستشو ضد باکتری
  • ماکزیمم دور انتخابی 1200 دور

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

0 ریال

در انبار موجود نیست

220
درب از جلو
8 کیلوگرم
1200
600×600×850 mm
چپ
15 +5 برنامه انتخابی
  • ماشین لباسشویی سفید هایسنس 8 کیلویی تمام اتوماتیک مدل WFH8012D

    ماشین لباسشویی سفید هایسنس 8 کیلویی تمام اتوماتیک مدل WFH8012D یکی از محصولات زیبا و دکوراتیو شرکت هایسنس می باشد که توانسته است با به کارگیری نیروی کار متخصص و بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا نسبت به طراحی و ساخت این محصولات اقدام کند. این دستگاه با داشتن تشخیص ایراد دستگاه بصورت خودکار ، توانسته باعث جلب نظر مشتریان و مصرف کنندگان گردد و در ضمن با مجهز شدن به سنسور ضد کف ، از ازدیاد کف موقع شستشو جلوگیری به عمل می آید.

    "TV,A

    ویژگی های ماشین لباسشویی سفید هایسنس 8 کیلویی تمام اتوماتیک مدل WFH8012D

    • ماشین لباسشویی مدل WFKV8010DS هشت کیلوگرم، ظرفیت دارد و در نتیجه برای خانواده‌های با جمعیت کم تا متوسط، مناسب می‌باشد.

    • مخزن این لباسشویی WFKV8010DS هایسنس از نوع درب از جلو می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید آن را به صورت مخفی داخل کابینت نیز قرار داده و به راحتی لباس‌ها را داخل دیگ بیندازید یا از داخل دیگ، خارج کنید.
    • سرعت چرخش موتور این دستگاه، 1000 دور در هر دقیقه می‌باشد و بنابراین به خوبی قادر است تا کثیفی‌ها را از روی لباس‌های مختلف، پاک کند.
    • این مدل از ماشین لباس شویی هایسنس از 15 برنامه شستشو و همچنین 5 حالت انتخابی، پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه می‌توان هر نوع لباسی را با برنامه مختص خود، شستشو داد بدون اینکه عمر لباس‌ها، کاهش یابد. یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های شستشو، قابلیت شستشوی سریع می‌باشد؛ به این معنا که با استفاده از آن می‌توانید لباس‌هایی را که خیلی آلوده نیستند را با سرعت بیشتری از دیگر لباس‌ها  بشویید.

    امکانات لباسشویی هایسنس WFH8012D  

    • ماشین لباس شویی هایسنس WFH8012D سفید به سیستم عیب یابی هوشمند، مجهز شده‌است؛ بدین منظور می‌توانید دستگاه را به تلفن همراه هوشمند خود متصل کرده و در نتیجه از عیوب دستگاه، مطلع شوید. لازم به ذکر است که از این طریق، همچنین می‌توانید از اطلاعات مفیدی که شامل نحوه استفاده و یا طرز نگهداری از لباسشویی نیز می‌باشد، اطلاع یابید و مانع از بروز خرابی‌های جدی تری در دستگاه شده یا به طور کلی، طول عمر دستگاه را تا حد زیادی، افزایش دهید.
    • لوله ورودی آب گرم و سرد در این دستگاه از یکدیگر جداست و دارای طبقه بندی رنگی ساده می‌باشد.
    • همانطور که به آن اشاره کردیم، لباسشویی هایسنس مدل WFH8012D از برنامه‌های شستشوی متنوعی، پشتیبانی می‌کند و یکی از آن‌ها، برنامه شستشوی تاخیری لباس‌ها می‌باشد؛ به این معنا که می‌توانید زمان شستشوی لباس‌ها را به ساعاتی بعد به تعویق بیندازید.
    • از دیگر امکانات این مدل از ماشین لباسشویی می‌توان به امکان متوقف کردن موقف روند شستشو، اشاره کرد؛ بدین منظور می‌توانید از دکمه Start/Pause استفاده کنید. این قابلیت به ویژه برای شست و شوی شبانه لباس‌ها بسیار کاربردی است.
    • کنترل تعادل دستگاه و شستشوی ضد باکتری 95 درجه سانتی گراد از دیگر امکانات لباسشویی WFH8012D هایسنس می‌باشد.
    • این مدل از ماشین لباسشویی دارای یک صفحه نمایش هوشمند دیجیتالی می‌باشد که این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا به راحتی دستگاه را روی حالت‌ها و برنامه ای دلخواه خود تنظیم کنند.
    • لباسشویی هایسنس مدل WFH8012D همچنین مجهز به قفل کودک است.
    • متاسفانه این مدل از ماشین لباسشویی هایسنس، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار را ندارد و این یکی از نقاط ضعف این دستگاه به حساب می‌آید.

    سایر قابلیت‌های ماشین لباسشویی هایسنس 8 کیلویی سفید مدل WFH8012D

    هایسنس برای ساخت این مدل از ماشین لباسشویی خود از فناوری Eco Bubble که به فناوری حباب ساز، معروف می‌باشد، بهره گرفته‌است. این فناوری موجب می‌شود تا آب و مواد شوینده، راحت تر با یکدیگر ترکیب شوند و همین امر موجب شده تا ترکیب حاصل، در بافت پارچه، نفوذ کرده و موجب از بین رفتن لکه‌های روی البسه می‌شود.

    روی این ماشین لباس شویی، یک صفحه نمایش بزرگی، تعبیه شده‌است که دیجیتالی است و از طریق آن می‌توان مدت زمان باقی مانده تا اتمام زمان شستشو و … را مشاهده نمود و همچنین از تنظیمات مختلف اعمال شده در دستکاه، آگاهی پیدا کرد.

    از دیگر قابلیت‌های این مدل از ماشین لباس شویی هایسنس می‌توان به توقف در حین کار، اشاره نمود؛ شما می‌توانید به هر دلیل، در وسط کار ماشین لباسشویی، آن را موقتا، متوقف کنید. این کار از طریق دکمه Start/Pause امکان پذیر است.

    گارانتی ماشین لباسشویی هایسنس  

    ماشین لباسشویی سفید هایسنس 8 کیلویی تمام اتوماتیک مدل WFH8012D دارای 18 ماه گارانتی شرکت زرین نمای کاسپین می باشد.

    خرید ماشین لباسشویی سفید هایسنس 8 کیلویی تمام اتوماتیک مدل WFH8012D به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند هایسنس  

    جهان تهویه بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و اطلاع از قیمت انواع  لباسشویی ، صدور پیش فاکتور به همراه خرید ماشین لباسشویی هایسنس کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi