جدید فیلتر شنی ایماکس مدل V1400

فیلتر شنی ایماکس مدل V1400

  • جنس بدنه فایبر گلاس تنیده شده
  • محدوده عملکرد 5-43
  • دارای مانومتر بر روی شیر
  • دارای شیر هواگیری

ارسال به سراسر ایران
مشاوره رایگان تلفن : 09120860239
پرداخت آنلاین با تمامی کارتهای شتاب
جهت نصب کالا می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
جهت اطلاع از زمان ارسال و هزینه حمل کالا تماس حاصل فرمایید.

 

0 ریال

8
69.3
1400×18454
5-43
2.5
2
1400
140
  • فیلتر شنی ایماکس مدل V1400

    فیلتر شنی ایماکس مدل V1400 ماکسیمم دمای عملکرد فیلتر شنی استخر ایمکس Emaux سری V تا 50 درجه سانتی گراد بوده و همچنین امکان استفاده از شن تا دانه 0.5 میلیمتر در این فیلترها می باشد. بصورت یکپارچه از پلی‌ اتیلن فشرده ساخته شده‌ تا بتواند در برابر رطوبت، خوردگی و تغییرات جوی شدید مقاوم و قابل اطمینان باشد.سایز اتصالات و فیتینگ های مربوط به فیلتر شنی استخر ایمکس Emaux مدل V1400 به صورت استاندارد و در سایز 2 اینچ موجود می باشد.دارای شیر چند راه (چندحالته) نصب شده در بالا یا کنار فیلتر بوده که امکان استفاده از حالتهای متفاوت فیلتر جهت بک واش و دیگر عملکردها را، امکان پذیر می سازد.بصورت یکپارچه از پلی‌ اتیلن فشرده ساخته شده‌ تا بتواند در برابر رطوبت، خوردگی و تغییرات جوی شدید مقاوم و قابل اطمینان باشد..مجموعه ایمکس (Emaux) یکی از برترین تولید کننده های تجهیزات استخر، سونا و جکوزی در جهان بوده است .

    فروش بی واسطه فیلتر شنی ایماکس مدل V1400

    ویژگی های فیلتر شنی ایماکس مدل V1400

    • سایز اتصالات و فیتینگ های مربوط به فیلتر شنی استخر ایمکس Emaux مدل V1400 به صورت استاندارد و در سایز 2 اینچ موجود می باشد.
    • ماکسیمم دمای عملکرد فیلتر شنی استخر ایمکس Emaux سری V تا 50 درجه سانتی گراد بوده و همچنین امکان استفاده از شن تا دانه 0.5 میلیمتر در این فیلترها می باشد.
    • یکی از نقاط مثبت در فیلتر شنی استخر ایمکس Emaux سری V داشتن بدنه یکپارچه (بدون درز) می باشد که میتواند فشارهای بالاتری را تحمل کند و ترک خوردن پوسته در این مدل بسیار نادر می باشد.
    • البته کاربران محترم باید توجه داشته باشند که همیشه فشار روی نشانگر فشار (مانومتر یا گیج) فیلتر شنی باید در منطقه مجاز باشد و هرگاه فشار از حد مجاز بالاتر برود، فیلتر خود را به حالت Back wash گذاشته و آن را شستشو دهند.

     گارانتی فیلتر شنی 

    فیلتر شنی ایماکس مدل V1400 دارای ضمانت 7 روزه بازگشت کالا در شرکت پایا گسترش تابان می باشد .

    خرید فیلتر شنی ایماکس مدل V1400 به صورت بدون واسطه و زیرقیمت از نمایندگی رسمی برند ایماکس در ناب تهویه

    فروشگاه اینترنتی ناب تهویه توانسته کیفیتی که شما انتظار دارید را با بهترین قیمت عرضه نماید و با تنوع کالایی امکان خرید هر آنچه که در تهیه تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات بدان نیاز دارید را برای شما مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است .

    جهت مشاوره و اطلاع از خرید زیر قیمت فیلتر شنی ، صدور پیش فاکتور به همراه فروش بی واسطه فیلتر شنی ایماکس و کاتالوگ یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نیاز خود می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان از فروشگاه ناب تهویه تهیه نمایید.

    ناب تهویه سایت تخصصی تهویه مطبوع و تاسیسات

    logo-samandehi